مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 ساعت 14:252019-01-31سياسي

سال 1400 باید به یک «تیم» رای دهیم نه به یک «فرد»


در سال 1400 باید به یک تیم رای دهیم نه به یک فرد؛ چراکه وقتی به دنبال فرد می گردیم به دنبال یک فرد شناخته شده هستیم اما برای سال 1400 باید فردی که می خواهیم انتخاب کنیم، - یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در سال 1400 باید به یک تیم رای دهیم نه به یک فرد؛ چراکه وقتی به دنبال فرد می گردیم به دنبال یک فرد شناخته شده هستیم اما برای سال 1400 باید فردی که می خواهیم انتخاب کنیم، از قبل تیم خود را معرفی کند و برنامه مشخص و کاملی داشته باشد تا پس از بررسی با شکل دادن به یک جبهه منسجم، پیش رویم که در این صورت به موفقیت خواهیم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن میردامادی طی سخنانی در نشست کمیسیون آموزش مجمع زنان اصلاح طلب با تاکید بر این که موضوع تحزب در دو دهه اخیر، به خصوص از سال 76 و حتی قبل از آن، رونق پیدا کرده است ، اظهار کرد: افرادی که در این مورد صاحب نظر هستند متأسفانه از روند فعالیت احزاب راضی نیستند پس نیاز به فعالیت بیشتر و حرکت سریع تری وجود دارد؛ چراکه هم اصولگرا و هم اصلاح طلب از روند سیاسی وضعیت موجود رضایت ندارند.

وی با طرح این پرسش که آیا حتماً باید بعد از چهاردهه به همین نقطه می رسیدیم یا امکان طی کردن سیر دیگری پس از انقلاب وجود داشت؟ ، گفت: این که ما نتوانستیم به یک نظام حزبی و احزاب فعال و مؤثر در عرصه سیاسی دست پیدا کنیم، موضوعی است که خود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 باید به یک «تیم» رای دهیم نه به یک «فرد»

سال 1400 باید به یک «تیم» رای دهیم نه به یک «فرد»