مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 10:202019-01-30ورزشي

رییس فدراسیون اسکیت: برای کسب اولین مدال جهانی خیز برداشته ایم


رییس فدراسیون اسکیت از برنامه ریزی برای کسب اولین مدال جهانی اسکیت ظرف چندسال آینده خبر داد.

- بهمن محمدرضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، به کسب اولین مدال طلای اسکیت ایران در رقابت های آسیایی کره جنوبی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در برنامه ریزی چهارساله ای که سال 96 برای اسکیت ایران انجام دادیم، هدف گذاری کرده بودیم تا سال 1400 اولین مدال آسیایی این رشته را کسب کنیم، اما خوشبختانه این هدف گذاری سه سال زودتر تحقق یافت و امسال اولین مدال آسیایی اسکیت ایران را در بخش سرعت کسب کردیم.

وی افزود: باتوجه به این موفقیت، اسکیت ایران اکنون برای کسب اولین مدال جهانی اش خیز برداشته و برنامه ریزی ها و فراهم کردن زیرساخت ها را برای دستیابی به این هدف آغاز کرده ایم.

رییس فدراسیون اسکیت به برخی اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره و اظهار کرد: در کنار اینکه پیست ورزشگاه انقلاب را برای تمرین در اختیار گرفتیم، برای اسکان ورزشکاران تیم ملی نیز در حال احداث خوابگاهی هستیم تا زمانی که به اردو دعوت می شوند، دغدغه ای برای سکونت نداشته باشند و با آسودگی خاطر تمرین کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه زیرساخت های اسکیت در ایران به سرعت در حال افزایش است، عنوان کرد: مرکزی، اردبیل، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران و هرمزگان از جمله استان هایی هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون اسکیت: برای کسب اولین مدال جهانی خیز برداشته ایم

رییس فدراسیون اسکیت: برای کسب اولین مدال جهانی خیز برداشته ایم