مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 بهمن 1397 ساعت 16:062019-01-29اقتصادي

4050 شرکت دانش بنیان در کشور فعال است/ ایران رتبه 4 فناوری نانوی جهان را دارد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: هم اکنون 4050 شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که سال گذشته بیش از 60 هزار میلیارد تومان درآمد داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان ایلام، سورنا ستاری، عصر امروز در شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: برنامه ریزی توسعه ای باید مبتنی بر دانش و بر اساس ظرفیت های یک منطقه انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از شش هزار استارت آپ در کشور وجود دارد، افزود: امروز این نوآوری ها و تولید دانش باید اثر خود را در جامعه و بازار کار ایفا کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تصریح کرد: افرادی در جامعه نخبه محسوب می شوند که بتوانند با ایجاد شغل سودی به جامعه برسانند و این امر مهمترین هدف بنیاد نخبگان است.

ستاری ادامه داد: در عرصه علمی و نوآوری تحولات عظیمی در کشور شکل گرفته است، به طوری که امروز در نانو رتبه چهارم دنیا هستیم.

ستاری تاکید کرد: با کمک مدیران ارشد کشوری و استانی می توانیم ایده ها و برنامه های خوبی در حوزه علمی و فناوری ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: اقتصاد دانش بنیان که الان اثرات آن در جامعه نمایان است نتیجه اش ایجاد نسل جدید کارآفرینان است.

معاون رییس جمهور افزود: دانشگاه ها جزیی از اقتصاد هر کشور هستند و آن چیزی که امروز باعث توسعه شرکت های دانش بنیان شده وجود همین محیط ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4050 شرکت دانش بنیان در کشور فعال است/ ایران رتبه 4 فناوری نانوی جهان را دارد

4050 شرکت دانش بنیان در کشور فعال است/ ایران رتبه 4 فناوری نانوی جهان را دارد