مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 15:202019-01-28فناوري

بیش ترین شکایت مردم از اینترنت است


مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: نتایج ارزیابی هفتگی سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 نشان می دهد در بازه زمانی 28 دی ماه تا پنجم بهمن ماه، - بیش ترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت و کم ترین شکایت مربوط به حوزه خدمات پستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد امامی با اشاره به این که 1687 شکایت در طول هفته گذشته در سامانه 195 ثبت شده افزود: در حوزه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت، بیش ترین شکایت مربوط به شرکت های مخابرات ایران، صبانت، پیشگامان توسعه ارتباطات، آسیاتک، های وب و پارس آنلاین است.

وی، درباره موضوع این شکایت ها گفت: شکایت های مربوط به حوزه اینترنت در پنج بخش پشتیبانی، مالی، مشکلات مربوط به قرارداد، کیفیت سرویس و عدم ارائه خدمات دسته بندی می شوند که بیش ترین شکایت درباره این شرکت ها به مشکلات قرارداد شامل عدم جمع آوری سرویس و کیفیت سرعت اینترنت پرسرعت اختصاص دارد.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری افزود: در حوزه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، بیش ترین شکایت مشترکین از اپراتور همراه اول مربوط به بسته های اینترنتی و عدم اطلاع مشترکین از فعال سازی بسته، در اپراتور ایرانسل، مربوط به کیفیت سرویس و سرعت عدم پایین ارسال و دریافت دیتا و در اپراتور رایتل، مربوط به بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش ترین شکایت مردم از اینترنت است

بیش ترین شکایت مردم از اینترنت است