مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 15:202019-01-28اجتماعي

پروژه بازی و یادگیری دانش آموزان را به مدرسه علاقمند می کند؟


با اجرای پروژه «بازی و یادگیری» دانش آموزان مدارس دوره اول ابتدایی به درس و مدرسه بیشتر علاقمند می شوند.

- پروژه "بازی و یادگیری" دانش آموزان را به مدرسه علاقمند می کند؟ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: با اجرای پروژه بازی و یادگیری دانش آموزان مدارس دوره اول ابتدایی به درس و مدرسه بیشتر علاقمند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشید قربانی امروز در کمیته استانی پروژه بازی و یادگیری که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، اجرای پروژه بازی و یادگیری را یکی از طرح های مؤثر و ارزشمند در جهت شاداب سازی محیط یادگیری دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه تعلیم و تربیت به معنای واقعی خود پیش برود.

قربانی با اشاره به نظام آموزشی موفق کشور فنلاند، افزود: یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت نظام آموزشی این کشور تنوع و شاداب سازی محیط یادگیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه پروژه بازی و یادگیری دانش آموزان را به محیط مدرسه و کلاس درس علاقمند می کند، عنوان کرد: زمانی که دانش آموزان به مدرسه علاقمند شدند، اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق پیدا کرده است.

وی یکی از مهمترین عامل موفقیت آمیز این پروژه در 100 مدرسه ابتدایی استان را توجیه مدیران مدارس، معلمان و اولیای دانش آموزان برای اجرای هرچه بهتر این طرح عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بازی و یادگیری دانش آموزان را به مدرسه علاقمند می کند؟

پروژه بازی و یادگیری دانش آموزان را به مدرسه علاقمند می کند؟