مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 09:562019-01-28بين الملل

خوان گوایدو: در حال مذاکرات محرمانه برای برکناری مادورو هستم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خوان گوایدو رییس مخالفان دولت ونزوئلا مدعی شد در حال مذاکره محرمانه با مقامات دولت و ارتش است تا نیکلاس مادورو، - خوان گوایدو: در حال مذاکرات محرمانه برای برکناری مادورو هستم! رییس مخالفان دولت ونزوئلا مدعی شد برای برکناری اجباری رییس جمهور قانونی این کشور در حال مذاکره محرمانه با مقامات نظامی ارتش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خوان گوایدو رییس مخالفان دولت ونزوئلا مدعی شد در حال مذاکره محرمانه با مقامات دولت و ارتش است تا نیکلاس مادورو، رییس جمهور قانونی این کشور را مجبور به برکناری کند.

خوان گوایدو چهارشنبه گذشته در اقدامی غیرقانونی و با چراغ سبز آمریکا، اروپا و برخی از کشور های منطقه خود را رییس جمهور ونزوئلا معرفی کرد.

در حالی که مردم ونزوئلا چند ماه گذشته در انتخابات سراسری ریاست جمهوری با رأی قاطع، نیکلاس مادورو را به عنوان رییس جمهور این کشور انتخاب کردند.

رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا در گفتگو با روزنامه واشنگتن پُست درباره تلاش برای برکناری رییس جمهور قانونی ونزوئلا گفت: ما در حال گفتگو با مقامات دولتی، افسران ارتش، و کارمندان دولت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوان گوایدو: در حال مذاکرات محرمانه برای برکناری مادورو هستم!

خوان گوایدو: در حال مذاکرات محرمانه برای برکناری مادورو هستم!