مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 بهمن 1397 ساعت 17:152019-01-25بين الملل

داعش گوشه رینگ دختر ایزدی


چهار سال پیش ارتش سیاه داعش با اسلحه ها و مواد انفجاری شان، تمام روستاهای شمال غربی منطقه سنجار که مسکن چند صد ساله ایزدی ها بود را ویران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: حسنای 17 ساله که همیشه از بچگی عاشق ورزش بود، وقتی بزرگ شد بوکس تبدیل به ورزش مورد علاقه اش شد و ولادیمیر کلیچکو قهرمان سابق اوکراینی بوکس سنگین وزن، بت او.

زندگی آرام او در روستای کوچک زادگاهش در سنجار عراق 80 مایلی غرب موصل ساده و راحت در حال گذران بود؛ درس می خواند و امیدوار بود روزی پزشک شود اما 7 صبح یک روز شوم، تمام رؤیاهایش در صدای انفجارها محو و نابود شد.

درست چهار سال پیش بود، ارتش سیاه داعش با اسلحه ها و مواد انفجاری شان سر رسیدند و خیابان های روستای او را ویران و مردان را قتل عام کردند.

مردم روستا گیج و هراسان بودند.

اما خیلی زود فهمیدند، تمام روستاهای شمال غربی منطقه سنجار که مسکن چند صد ساله ایزدی ها بود، به خاطر باورهای مذهبی آنان به دست داعش ویران، مردان قتل عام و زنان به بردگی جنسی گرفته شده اند.

بنا بر گزارش سال 2016 سازمان ملل متحد، داعش، ایزدی ها را شیطان پرست هایی می دانست که از دین خارج هستند و باید کشته یا به بردگی گرفته شوند.

تاریخ ایزدی ها به برگ غمبار خود رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش گوشه رینگ دختر ایزدی

داعش گوشه رینگ دختر ایزدی