مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 16:002019-01-23حوادث

باند سارقان هزار فقره ای با 200 شاکی، منهدم شد


معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 6 نفره سارقان لوازم داخل خودرو با بیش از یکهزار فقره سرقت و 200 شاکی در شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی درباره نحوه انجام سرقت این باند گفت: اعضای این باند سرقت، نیمه شب ها تا ساعت اولیه بامداد در نقاط مختلف شهر تهران از جمله، تهران نو، غرب تهران، خانی آباد، مشیریه، یاخچی آباد و .

سرقت هایشان را انجام داده و در اغلب موارد نیز با خودروهای خود اقدام به سرقت ضبط، باند، ابزار، زاپاس خودرو و لوازم داخل صندوق عقب خودرو سرقت می کردند.

با ارجاع این پرونده از سوی دادسرای ناحیه 34 تهران به این پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیم های عملیاتی از کارآگاهان این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان عملیات های پلیسی را آغاز کردند.

سرهنگ میرزکی، ادامه داد: تحقیقات و مراقبت های تخصصی در این زمینه ادامه داشت تا این که مخفیگاه متهمان در محدوده جنوب شرق و همچنین جنوب غرب تهران شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی و طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر شش سارق این پرونده دستگیر شدند.

متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند و در تحقیقات از آن ها مشخص شد همگی دارای سابقه کیفری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان هزار فقره ای با 200 شاکی، منهدم شد

باند سارقان هزار فقره ای با 200 شاکی، منهدم شد