مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 15:402019-01-23سياسي

تجمع اعتراضی برای مرضیه هاشمی برگزار شد


جمعی از کارمندان معاونت برون مرزی رسانه ملی با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران خواستار آزادی مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی شدند و در پایان این تجمع، - بیانه ای قرائت شد که توسط پیمان جبلی، رییس شبکه پرس تی وی و معاون برون مرزی صداوسیما، تقدیم دفتر سازمان ملل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از کارکنان شبکه پرس تی وی و معاونت برون مرزی صدا و سیما به همراه سازمان بسیج رسانه، انجمن روزنامه نگاران مسلمان و مرکز بسیج رسانه ملی با حضور مقابل ساختمان سازمان ملل متحد با سردادن شعار هایی خواستار آزادی مرضیه هاشمی خبرنگار و مستند ساز پرس تی وی شدند.

در پایان این تجمع، بیانیه مشترکی قرائت شد و سپس، پیمان جبلی رییس شبکه پرس تی وی و معاون برون مرزی صدا و سیما، با حضور در این تجمع و ابراز امیدواری درخصوص آزادی هرچه سریع تر مرضیه هاشمی، متن این بیانه را به دفتر سازمان ملل در تهران تحویل داد.

متن بیانیه مشترک معاونت برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج رسانه، انجمن روزنامه نگاران مسلمان و مرکز بسیج رسانه ملی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احدا الاالله و کفی بالله حسیبا به راستی که خداوند کفایت می کند مجاهدان راستین و آزادگان عدالتخواه تکیه زننده به حبل متین اش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی برای مرضیه هاشمی برگزار شد

تجمع اعتراضی برای مرضیه هاشمی برگزار شد