مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:002019-01-20فرهنگي

پیش بینی نامزدهای نهایی اسکار 2019


نشریه ورایتی در پیش بینی خود از نامزدهای نهایی جوایز سینمایی اسکار، بیشترین شانس را برای ساخته های «آلفونسو کوارون» و «بردلی کوپر» متصور شده است.

- نشریه ورایتی در پیش بینی خود از نامزدهای نهایی جوایز سینمایی اسکار، بیشترین شانس را برای ساخته های آلفونسو کوارون و بردلی کوپر متصور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست نامزدهای نهایی نود و یکمین دوره جوایز سینمایی خود را روز سه شنبه (دوم بهمن) در 24 شاخه گوناگون اعلام می کند و بر اساس پیش بینی نشریه ورایتی دو فیلم روما و ستاره ای متولد شده هر کدام با 10 نامزدی پیشتاز خواهند شد و فیلم های محبوب به کارگرانی یورگس لانتیموس در 8 شاخه و نخستین انسان و معاون طبق این پیش بینی در 7 شاخه نامزد اسکار می شوند.

پیش بینی ورایتی از نامزدهای نهایی اسکار 2019 در مهم ترین شاخه ها را در زیر می توانید مشاهده کنید: بهترین فیلم کلنزمن سیاه،،راپسودی بوهمی، محبوب، کتاب سبز، روما، ستاره ای متولد شده است، پلنگ سیاه، معاون بهترین کارگردانی اسپایک لی (کلنزمن سیاه)، پاول پالیکوفسکی (جنگ سرد)، آلفونسو کوارون (روما)، بردلی کوپر (ستاره ای متولد شده است)، آدام مکی کی (معاون) بهترین بازیگر نقش اصلی مرد کریستین بیل (معاون)، بردلی کوپر (ستاره ای متولد شده است)، ویلم دفو (در دروازه ابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نامزدهای نهایی اسکار 2019

پیش بینی نامزدهای نهایی اسکار 2019