مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 13:152019-01-15سياسي

مهاجری: صداوسیما بدجوری در حال رفتن به قهقراست


رسانه ای که این همه در آن پول خرج می شود، این همه اعتبار و حیثیت نظام خرج آن می شود چرا باید به وضعیتی بیفتد که قابل اعتماد جریان های سیاسی مختلف کشور نباشد؟ - محمد مهاجری گفت: رسانه ای که این همه در آن پول خرج می شود، این همه اعتبار و حیثیت نظام خرج آن می شود چرا باید به وضعیتی بیفتد که قابل اعتماد جریان های سیاسی مختلف کشور نباشد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا، با اشاره به عملکرد صداوسیما به اعتمادآنلاین گفت: تا زمانی که تلویزیون وامدار جریانات سیاسی است امکان استقلال در آن وجود ندارد.

در واقع صداوسیما به شکلی بلندگوی یک جریان خاص سیاسی در کشور ما است.

علاقمندم بدانم که صداوسیما به این جریان سیاسی چه بدهی دارد و این بدهی چقدر است؟ به مردم بگویند ما آن قدر به این جریان سیاسی بدهکاریم و از مردم اعانه جمع کنند و تلویزیون را نجات بدهند.

مهاجری با تاکید بر این که صداوسیما برای جریان های سیاسی قابل اعتماد نیست، عنوان کرد: شخصا به عنوان یک ایرانی دلم از این جهت برای صداوسیما می سوزد که رسانه ای این همه در آن پول خرج می شود، این همه اعتبار و حیثیت نظام خرج آن می شود چرا باید به وضعیتی بیفتد که قابل اعتماد جریان های سیاسی مختلف کشور نباشد؟ این فعال رسانه ای با بیان این که جریان های سیاسی انتقاد را بد نمی دانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجری: صداوسیما بدجوری در حال رفتن به قهقراست

مهاجری: صداوسیما بدجوری در حال رفتن به قهقراست