مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 18:062019-01-12بين الملل

خروج از سوریه مانع تمرکزمان بر ایران نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برایان هوک رییس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به فشار های حداکثری علیه ایران ادامه خواهد داد و مدعی شد که ایران عامل اصلی عدم ثبات در خاورمیانه است.

- رییس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا با طرح ادعا های همیشگی علیه ایران، مدعی شد که ایالات متحده آمریکا همچنان به مبارزه با داعش ادامه می دهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برایان هوک رییس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به فشار های حداکثری علیه ایران ادامه خواهد داد و مدعی شد که ایران عامل اصلی عدم ثبات در خاورمیانه است.

او در گفتگو با شبکه اسکای نیوز، با تأکید بر اینکه آمریکا به همکاری با شرکاری عربی خود ادامه خواهد داد، حکومت ایران را به فشار اقتصادی حداکثری در صورت ادامه دادن به روند خود در خاورمیانه تهدید کرد.

برایان هوک مدعی شد که ایران میلیارد ها دلار برای حمایت از هم پیمانان خود در منطقه هزینه کرده و چندین کشور دنیا برای مقابله با ایران اقدام کرده اند.

این مسئول وزارت خارجه آمریکا، همچنین ادعای مبارزه با داعش را بار دیگر مطرح کرد و گفت که خروج از سوریه مانع رویگردانی از تمرکز بر روی ایران نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از سوریه مانع تمرکزمان بر ایران نمی شود

خروج از سوریه مانع تمرکزمان بر ایران نمی شود