مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 23:512019-01-09دانش

در جلسه 11دی شورای انقلاب فرهنگی چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بالاخره بعد از قریب به سیزده سال محمدرضا مخبر دزفولی، جایگاه دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را با همه حاشیه ها و انتقاداتش به سعیدرضا عاملی رنانی سپرد و رفت.

- در حالیکه باید از مسئولان دبیرخانه شورا باید پرسید که مگر در جلسات مرکز سیاست گذاری فرهنگی کشور چه بحث سری و غیرقابل انتشاری رخ داده که قابلیت عمومی شدن ندارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بالاخره بعد از قریب به سیزده سال محمدرضا مخبر دزفولی، جایگاه دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را با همه حاشیه ها و انتقاداتش به سعیدرضا عاملی رنانی سپرد و رفت.

رفت و آمدی که علیرغم گذشت چندین روز هنوز هم جنجال به همراه دارد و سوالات بی پاسخ فراوانی بر جای گذاشته است؛ سوالاتی از مخبر دزفولی برای شرح عملکرد سیزده ساله خود و ابهامات عضویت و دبیری عاملی رنانی.

ماجرا از آنجا آغاز شد که در جلسه 11 دی ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی که با حضور اکثریت اعضا و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، سعیدرضا عاملی با 19 رأی موافق و 16 رای مخالف به عنوان دبیر استمزاجی انتخاب شد.

منتقدان اما معتقد هستند در این انتخاب و با توجه به آیین نامه داخلی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداقل 2 تخلف آشکار رخ داده است؛ اولا در جلسه رای گیری شخص عاملی حضور داشته و دیگر اینکه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه 11دی شورای انقلاب فرهنگی چه گذشت؟

در جلسه 11دی شورای انقلاب فرهنگی چه گذشت؟