مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 15:502019-01-08سياسي

جلسه حناچی با شهرداران تهران پس از انقلاب/4 شهردار غائب جلسه


جلسه هم اندیشی حناچی با شهرداران تهران پس از انقلاب اسلامی ظهر امروز در حالی برگزارشد که احمدی نژاد، قالیباف، کرباسچی و ملک مدنی از غائبان این جلسه بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نبی حبیبی شهردار سال 62 تا 66 پس از پایان جلسه با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اگر به جای شهردار فعلی بودید چه می کردید، گفت: معتقدم با توجه به حجم ضایعات توجه به حل مشکلات زیست محیطی باید دراولویت های کاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حل مسائل چند بعدی است و نباید تنها به یک بعد آن توجه کرده و از توجه به مابقی ابعاد صرف نظر کنیم و در غیر این صورت مشکلات حل نمی شود، گفت: در زمانی که من شهردار تهران بودم 50 محور را با مشورت های گوناگون برای تهران مشخص کردیم که ترافیک، توسعه فضای سبز و غیره از جمله این محورها بودند ، معتقدم که شهرداری باید همه محورها را به صورت متوزان در دستور کار قرار دهد تا این مسائل حل شود.

وی با بیان این که موقعی که من شهردار بودم پروژه مترو متوقف شده بود و در زمان جنگ من شهردار تهران بودم گفت: در زمانی که من شهردار تهران بودم 60 بار تهران مورد حمله موشکی قرار گرفت که باید علاوه بر انجام امور جاری شهر، فضای زنده و پرنشاطی را هم فراهم می کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه حناچی با شهرداران تهران پس از انقلاب/4 شهردار غائب جلسه

جلسه حناچی با شهرداران تهران پس از انقلاب/4 شهردار غائب جلسه