مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 12:212018-12-31دانش

مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رستم شامحمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان گفت: مرحله دانشگاهی سی و چهارمین دوره ی مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان، - مرحله دانشگاهی سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان، اسفندماه؛ همزمان با دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه سمنان هم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رستم شامحمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان گفت: مرحله دانشگاهی سی و چهارمین دوره ی مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان، همزمان با دانشگاه های سراسر کشور اسفند ماه در دانشگاه سمنان هم برگزار می شود.

شامحمدی افزود: این رقابت ها در شش بخش آوایی شامل معارف قرآنی، سیره معصومین، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری و در 34 رشته برگزار می شود.

وی زمان برگزاری آزمون رشته های حفظ بخش آوایی و نیز رشته های بخش معارفی را ششم اسفند اعلام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان زمان دریافت تمامی آثار بخش های هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی را از نیمه دوم دی ماه 1397 تا پایان خرداد ماه 1398 اعلام کرد و گفت: زمان دقیق و مکان برگزاری مسابقات و همچنین نحوه ثبت نام، متعاقباً از طریق سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار می شود

مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار می شود