مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 14:552018-12-30سياسي

نباید به یاس پراکنی در جامعه دامن بزنیم


امروز جریان فتنه 88 در قالب دیگری دیده می شود و به دنبال مایوس کردن مردم است، بگونه ای که گویی در کشور هیچ کاری نشده و نمی شود.

- استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز جریان فتنه 88 در قالب دیگری دیده می شود و به دنبال مایوس کردن مردم است، بگونه ای که گویی در کشور هیچ کاری نشده و نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حشمت الله قنبری در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع کرمانشاه با تاکید بر اینکه فتنه 88 با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، گفت: اگرچه فتنه 88 برای کشور هزینه داشت، اما هرگز نتوانست و نخواهد توانست مسیر انقلاب را عوض کند.

وی یادآوری کرد: نتیجه انتخابات سال 88 منطبق با نظرسنجی ها بود، اما عده ای دانسته یا نادانسته از روی تعصب و لجاجت راه دیگری در پیش گرفته و خودشان را به قطعه ای از پازل فتنه دشمنان تبدیل کردند.

قنبری گفت: در انتخابات سال 88 هر بیش از 40 میلیون نفری که در انتخابات شرکت کردند، سرباز ولایت بودند و به نظام رای دادند.

وی با بیان اینکه در مکانیزم انتخابات کشور ما امکان تخلف وجود ندارد، گفت: انتخابات سال 88 به همه نشان داد که با وجود امکان تخلفات کوچک یا اشتباهات، اما هرگز نتیجه انتخابات متاثر از این اشتباهات نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به یاس پراکنی در جامعه دامن بزنیم

نباید به یاس پراکنی در جامعه دامن بزنیم