مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 16:102018-12-24سياسي

افتتاح یک دفتر برای سه پایگاه جهانی در کاخ گلستان


مدیر پایگاه میراث جهانی باغ های ایرانی از افتتاح دفتر پایگاه میراث جهانی «باغ» و «قنات ایرانی» و «بیابان لوت» در کاخ گلستان خبر داد.

- مدیر پایگاه میراث جهانی باغ های ایرانی از افتتاح دفتر پایگاه میراث جهانی باغ و قنات ایرانی و بیابان لوت در کاخ گلستان خبر داد.

پرویز سعادتی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی دو موضوع قنات و باغ اظهار کرد: با هم نزدیک هستند، یک دفتر مشترک پایگاه باغ و قنات و همچنین بیابان لوت در یک دفتر مشترک در کاخ گلستان ایجاد شد.

او اظهار کرد: بعد از ثبت جهانی پرونده ی زنجیره ای 9 باغ ایرانی،نخستین دفتر این پرونده ی جهانی با مدیریت علی مشهدی زاده برای حدود دو سال در کاشان برپا بود، از دوسال قبل نیز پرویز سعادتی به عنوان مدیر این پایگاه جهانی کارِ این پایگاه جهانی را در موزه ی ملی ایران ادامه داد، تا سرانجام در همایشی که با هدف هم اندیشی برای وضعیت باغ ها، قنات ها و بیابان لوت در کاخ گلستان برگزار شد، این دفتر به صورت مستقل راه اندازی شد.

فرهاد عزیزی مدیر امور پایگاه های جهانی نیز در این زمینه به ایسنا گفت: هر کدام از این دفاتر جهانی، که از امروز دفتری متمرکز با هدف تسریع برنامه های خود در کاخ گلستان دارند، یک دفتر محلی در بناهای جهانی شده در سطح استان ها نیز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک دفتر برای سه پایگاه جهانی در کاخ گلستان

افتتاح یک دفتر برای سه پایگاه جهانی در کاخ گلستان