مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 03:162018-12-22سياسي

سؤال از روحانی چه زمانی در مجلس کلید می خورد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اکبری، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح سوال از حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور به دلیل قیمت خرید تضمینی گندم از سوی تعدادی از نمایندگان، - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس آخرین وضعیت طرح سوال از حسن روحانی رییس جمهور در مجلس را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اکبری، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح سوال از حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور به دلیل قیمت خرید تضمینی گندم از سوی تعدادی از نمایندگان، گفت: با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح محمود حجتی، طرح سوال از رییس جمهور فعلا مراعا مانده است.

وی افزود: متقاضیان سوال از رییس جمهور منتظر هستند تا طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس تعیین تکلیف شود تا پس آن درباره طرح سوال از روحانی تصمیم گیری کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در تشریح محور های سوال از رییس جمهور، اظهار داشت: عدم حمایت از کشاورزان ، تعیین قیمت پایین برای خرید تضمینی گندم و همچنین عدم اجرای بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات کشاورزانی که با خشکسالی روبه رو شدند؛ از جمله محورهای طرح سؤال از رییس جمهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سؤال از روحانی چه زمانی در مجلس کلید می خورد؟

سؤال از روحانی چه زمانی در مجلس کلید می خورد؟