مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 02:362018-12-22سياسي

چتر کدام جریان سیاسی بر روی سر مفسدان اقتصادی است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حمیدرضا باقری درمنی به جرم افساد فی الارض از طریق ایجاد شبکه ای پیچیده و گسترده به اعدام محکوم و صبح دیروز اعدام شد، - دفاع از کلان مفسدین اقتصادی یکی از کارویژه های مدعیان اصلاحات و روزنامه های زنجیره ای است، نگاهی به یادداشت ها و گزارشات این روزنامه ها در چند سال گذشته نشان دهنده این واقعیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حمیدرضا باقری درمنی به جرم افساد فی الارض از طریق ایجاد شبکه ای پیچیده و گسترده به اعدام محکوم و صبح دیروز اعدام شد، باقری درمنی سومین دانه درشت اقتصادی است که در دور جدید برخورد با مفسدان، دیروز اعدام شده است، نگاهی به اخبار و گزارشات منتشر شده در رسانه ها نشان دهنده چتر یک جریان سیاسی بر روی سر مفسدان اقتصادی است که همواره از این مفسدین با بهانه های گوناگون دفاع و حمایت می کند.

پرونده حمیدرضا باقری درمنی و مرتبطین وی که مشتمل بر 156 جلد و بیش از 25 هزار برگ است، با شکایت شرکت پالایش نفت جی، بانک ملی، بانک گردشگری، صرافی اقتصاد نوین و سامان مجد در دادسرای عمومی و انقلاب تهران رسیدگی شده است.

محکوم علیه باقری درمنی در سالیان متمادی با تشکیل باند، به اقدامات مجرمانه ای دست زده است و با اعمال متقلبانه، جعل، تبانی، پرداخت رشوه به کارکنان چند دستگاه و تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر کدام جریان سیاسی بر روی سر مفسدان اقتصادی است؟

چتر کدام جریان سیاسی بر روی سر مفسدان اقتصادی است؟