مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 18:162018-12-22سياسي

وضعیت زردِ قاره سبز؛ دل بستن خوش خیالی است/ تبدیل اروپا به منطقه غیرپایدار جهان


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید توجه کرد که دل بستن به قاره ای که بیشتر زرد است تا سبز، چیزی بیش از خوش خیالی غرب گرایان داخلی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر امروز در شصت و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در فرانسه اظهار داشت: آتش در فرانسه نشانه ای به کسانی است که با تاریخ فرانسه آشنایی دارند که امروز با گذشت حدود 230 سال از انقلاب کبیر فرانسه، این کشور مهم اروپایی در مسیر دایره وار دوباره به نقطه اول خود بازگشته است.

وی افزود: پادشاه وقت فرانسه هم در دوران گذشته، برای بهبود و مدیریت اوضاع سخت اقتصادی فرانسه، مالیات ها را افزایش داد که نتیجه آن گرسنگی بیشتر و افزایش فقر با پرشدن جیب طبقه بالای جامعه شد و امروز این موضوع دوباره تکرار می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه حمایت از اعتراضات اخیر در فرانسه، از 65 درصد به 73 درصد رسیده است، افزود: بی عدالتی و تبعیض و شکاف فزاینده طبقاتی موتور محرک آشوب های اخیر فرانسه است، مساله ای که اغلب کشورهای غربی با آن مواجه هستند چرا که قریب به 80 درصد  از ثروت این کشورها در اختیار یک درصد افراد جامعه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زردِ قاره سبز؛ دل بستن خوش خیالی است/ تبدیل اروپا به منطقه غیرپایدار جهان

وضعیت زردِ قاره سبز؛ دل بستن خوش خیالی است/ تبدیل اروپا به منطقه غیرپایدار جهان