مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آذر 1397 ساعت 04:352018-12-20ورزشي

تعطیلی اردوی جودوکاران نابینا و کم بینا به خاطر نبود اعتبارات


سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: بیش از یکماه است که اردوی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان به دلیل نبود اعتبارات تعطیل شده و اگر این روند ادامه داشته باشد شرایط خوبی را برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو نخواهیم داشت.

- محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی پرتغال و بیش از یکماه است که اردوی جودوکاران نابینا و کم بینا به خاطر نبود اعتبارات تعطیل شده و هنوز خبری از برپایی اردو نیست.

قرار بود بعد از مسابقات جهانی پرتغال تنها به مدت 3 هفته اردوی جودوکاران برای تمدد اعصاب و ریکاوری تعطیل شود، اما الان بیش از یکماه است که اردو تعطیل شده و تداوم این روند سبب افت آمادگی جسمانی جودوکاران می شود.

وی گفت: امسال به دو تورنمنت بین المللی ژاپن در بهمن ماه و برزیل در اسفندماه دعوت شده بودیم که به دلیل بی پولی فدراسیون امکان اعزام به این دو تورنمنت وجود ندارد.

در سال آینده چون در مسابقات کسب سهمیه باید شرکت کنیم، قطعا تعطیلی اردو به ضرر جودوکاران خواهد بود و این می تواند زنگ خطری برای کسب نتایج مثبت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو باشد.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان خاطرنشان کرد: از 10 روز پیش تاکنون به رییس انجمن جودوی نابینایان و کم بینایان تقاضای تشکیل ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اردوی جودوکاران نابینا و کم بینا به خاطر نبود اعتبارات

تعطیلی اردوی جودوکاران نابینا و کم بینا به خاطر نبود اعتبارات