مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 15:002018-12-18سياسي

«گُل» در همدان کشت نمی شود


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان از شیوع و مصرف ماده مخدر گُل در مدارس و دانشگاه های کشور ابرازنگرانی کرد و با اشاره به آغاز عملیات و بحث مقابله با ماده مخدر گُل از سال گذشته، - گفت: آنچه عامل نگرانی است تبلیغات نادرستی مبنی بر اعتیادآور نبودن این ماده است که در این باره صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر ناظری پور 27 آذر در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان، با بیان اینکه هیچ گونه کشت ماده مخدر گُل در استان صورت نگرفته است، اظهار کرد: در برخی از نقاط استان، کشاورزان بدون اطلاع از نتیجه کشت بذر شاهدانه قصد کشت این بذرها را داشتند که با نظارت جهادکشاورزی و همکاری نیرو انتظامی، قبل از کشت جلوگیری به عمل آمد.

ناظری پور سطح مهارت اجتماعی دانش آموزان ایران را بسیار پایین دانست و بیان کرد: آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان باید به شکل قوی در مدارس صورت گیرد به طوریکه آموزش وپرورش باید مسائل آسیب های اجتماعی و عواقب مصرف ماده مخدر به ویژه گُل را در مدارس بازگو کند.

وی با بیان اینکه مبارزه در حوزه موادمخدر باید همه جانبه باشد، عنوان کرد: در سالجاری کشف ماده مخدر گُل افزایش داشته است و این نشان از اشراف اطلاعاتی و ناامنی استان همدان برای قاچاقچیان مواد مخدر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گُل» در همدان کشت نمی شود

«گُل» در همدان کشت نمی شود