مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 11:352018-12-09اقتصادي

شیرازی ها گلایه مند از افزایش قیمت مسکن


با فروکش کردن بازار ارز و تلاطمی که افزایش روزآمد قیمت ها در این بازار ایجاد کرده بود، نوبت به زمین، ساختمان و اجاره بها رسید؛ حالا بازار شیراز هم بعد از تهران، - شاهد افزایش کاذب و اعداد غیر قابل باوری برای ملک و زمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، طی هفته های اخیر، قیمت زمین، خانه و املاک تجاری در بازار شیراز، بدون هیچ ضابطه ای، رشدی بین 40 تا 70 درصد را تجربه کرده است، رشدی که سال های پایانی دهه هشتاد و تلاطم افسارگسیخته آن دوران بازار به خاطر می آورد.

مراجعه به مشاوران املاک در نقاط مختلف کلانشهر شیراز و ارائه قیمت هایی بین 4 تا 20 میلیون تومان به ازای هر مترمربع ساختمان مسکونی، نشان از نبود نظارت کافی و تاثیرگذار بر بازار مسکن دارد؛ بازاری که در آن تنها قیمت ها افزایش یافته و هر روز تعداد معاملات کاهش بیشتری را تجربه می کند.

گزارش ایسنا حاکی است که قیمت آپارتمان های نوساز با متراژ پایین در بخش های جنوبی شیراز تا 6 میلیون تومان هم اعلام شد، این قیمت ها در بخش شرقی بین 3 تا 4 میلیون و در نقاط شمالی شیراز تا 8 تا 12 میلیون تومان بود و در قسمت غرب و شمالغرب این کلانشهر، روی اعدادی بین 5 تا 18 میلیون تومان گردش دارد.

اگرچه قیمت آپارتمان لوکس با امکانات ویژه و در محدوده هایی از خیابان قصردشت، فلکه گاز و خیابان های منشعب، بخش هایی از معالی آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرازی ها گلایه مند از افزایش قیمت مسکن

شیرازی ها گلایه مند از افزایش قیمت مسکن