مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 09:512018-12-04سياسي

هنگام رد صلاحیتم دست از نظام نکشیدم/ بی عرضگی برخی مدیران دلیل اصلی مشکلات


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بی عرضگی برخی مدیران دلیل اصلی مشکلات کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حمید رسایی شامگاه دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج با تبریک فرا ر رسیدن 16 آذر روز دانشجو با بیان این که شخصا به دنبال مناظره با آقای حمیدرضا جلایی پور در این نشست بودم اظهار کرد: اما در دقیقه 90 میهمان دیگر این برنامه اعلام کرد که نمی آید.

رسایی در ادامه به موضوع سخنرانی اشاره کرد و گفت: مذاکره و مقاومت در برابر یکدیگر قرار ندارند و تقابلی هم میان این دو نیست، بلکه واژه سازش در مقابل مقاومت است در این میان واژه نرمش قهرمانانه را هم داریم که همانند سازش و مقاومت و مذاکره ایدئولوژی نیست بلکه یک تاکتیک است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: سازش هرگز قهرمانانه نیست چرا که سازش در برابر ظلم و ستم بسیار بد است و به همین خاطر مقام معظم رهبری از واژه نرمش قهرمانانه استفاده کردند که متاسفانه برخی ها خواستند نرمش را سازش معرفی کنند اما نرمش قهرمانانه یک تاکتیک هوشمندانه توسط رهبری برای مذاکرات هسته ای بود.

وی با اشاره به حضور دیپلمات های ایرانی حاضر در برجام در برخی دیگر از مذاکرات گفت: آقایان ظریف و روحانی در مذاکرات سعدآباد هم حضور داشتند و در مذاکرات و قطعنامه 598 هم حضور داشتند آن جایی که امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگام رد صلاحیتم دست از نظام نکشیدم/ بی عرضگی برخی مدیران دلیل اصلی مشکلات

هنگام رد صلاحیتم دست از نظام نکشیدم/ بی عرضگی برخی مدیران دلیل اصلی مشکلات