مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 09:302018-12-04اقتصادي

اشتغال کعبه آمال معلولان/شناسایی 11 هزار معلول در روستاهای استان مرکزی


15 درصد جامعه جهانی با معلولیت درگیرند، معلولیتی که در بسیاری از موارد محدودیت نشده و افرادی همچون بتهوون موسیقیدان برجسته آلمانی از نمونه های شاخص کنار آمدن با معلولیت و البته درخشش در عین معلولیت است.

- 15 درصد جامعه جهانی با معلولیت درگیرند، معلولیتی که در بسیاری از موارد محدودیت نشده و افرادی همچون " بتهوون" موسیقیدان برجسته آلمانی از نمونه های شاخص کنار آمدن با معلولیت و البته درخشش در عین معلولیت است.

شنوایی او در 28 سالگی رو به نقصان گذاشت و در 44 سالگی کامل ناشنوا شد، دورانی که او سمفونی شماره 9 را می ساخت، کاملا ناشنوا بود.

علاوه بر بتهون افراد بسیاری علیرغم معلولیت دست به کارهای بزرگ زده اند که شاید آشناترین شان در عصر حاضر استیون هاوگینگ باشد، افرادی که از معلولیت خود گذر کردند و از افراد سالم نیز پیشی گرفتند.

فارغ از اینکه برای استیون هاوکینگ شدن چه پیش زمینه هایی لازم است، شکی نیست که تمامی افراد چه امثال او و چه یک فرد عادی با ضریب هوشی عادی و زندگی عادی، فقیر یا غنی که به هرگونه معلولیتی دچار شده باشد، برای زندگی شهری نیازمند برخی زیرساخت هاست.

در واقع تامین امکانات مورد نیاز زندگی در دنیای امروز برای معلولان در دنیای پیشرفته امری بدیهی است اما در کشور ما و به نظر می رسد این مهم چندان به باور تبدیل نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال کعبه آمال معلولان/شناسایی 11 هزار معلول در روستاهای استان مرکزی

اشتغال کعبه آمال معلولان/شناسایی 11 هزار معلول در روستاهای استان مرکزی