مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آذر 1397 ساعت 14:052018-11-30سياسي

شبکه های هوشمند، از راه های استفاده صحیح از انرژی


نایب رییس انجمن شبکه های هوشمند انرژی گام برداشتن در راستای استفاده درست از انرژی را یکی از اهداف انجمن ذکر کرد و شبکه های هوشمند را یکی از راه های حل مهم در این راستا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گئورک قره پتیان دیروز پنج شنبه(8آذر) در آیین اختتامیه کنفرانس شبکه های هوشمند انرژی اظهار کرد: انجمن شبکه های هوشمند انرژی انجمنی علمی است و طبیعتاً در جهت ترویج علم در خصوص شبکه های هوشمند انرژی گام برمی دارد.

وی افزود: اعضای موسس انجمن از آغاز تاکنون بر این مسأله واقف بوده اند که در بسیاری از مسائل نظیر بهره وری، قابلیت اطمینان و استفاده درست از انرژی نیاز به راه های حل داریم که یکی از آن ها استفاده از شبکه هوشمند است.

نایب رییس انجمن شبکه های هوشمند انرژی ادامه داد: با توجه به این اعتقاد انجمن را تأسیس کردیم و اکنون این انجمن در دوره سوم فعالیت خود بوده و گام های موثری در راستای اهداف خود برداشته است.

قره پتیان افزود: اعضای این انجمن دو دسته حقوقی و حقیقی را شامل می شود که اعضای حقوقی بیشتر از طریق شرکت ها جذب می شوند که متأسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود گسترش همکاری ها به صورت دلخواه محقق نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای حقیقی هم دانشجویان و اساتیدی هستند که با علاقه فراوان عضو شده و این عضویت موجب شده گردش کار را در انجمن داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های هوشمند، از راه های استفاده صحیح از انرژی

شبکه های هوشمند، از راه های استفاده صحیح از انرژی