مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آذر 1397 ساعت 00:052018-11-28سياسي

وضعیت صداوسیما با توصیه های مقام معظم رهبری مطابقت دارد؟


ساخت سریال و برنامه های نمایشی باکیفیت در طول این سال ها یکی از راه های موثر برای افزایش جذب تعداد مخاطبان و دوری آن ها از شبکه های رقیب تلویزیونی بوده است و تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با اهالی سینما و تلویزیون نیز این مساله را نشان می دهد.

- البته ایشان در همین راستا از جایگاه سریال و فیلم برای پیروزی در جنگ نرم نیز یاد کردند و عملی کردن این رویکرد را با اهمیت دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی دیدار جمعی از تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران سیما با رهبر انقلاب اسلامی که پنجشنبه 24 آبان ماه 1397 برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای فردای آن روز نکاتی را که به دلیل کمبود وقت نتوانسته بودند با این جمع در میان بگذارند، یادداشت کرده و برای آنان ارسال کردند.

ایشان در بخشی از این یادداشت به جایگاه برجسته فیلم و سریال در مقابله با جنگ نرم همه جانبه ی دشمن اشاره کرده و همچنین اظهار کرده اند که در سریال ها با نگاه هنری به مسائل ملّی بپردازید.

در این دیدار مرتضی میرباقری (معاون سیما)، محمود معظمی، احمد مرادپور، محمدرضا آهنج، رضا جودی، سعید سلطانی، محمود پاک نیت، اسماعیل عفیفه، بهرنگ توفیقی، حامد عنقا، سعید سعدی، حسین طاهری، آرش مجیدی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت صداوسیما با توصیه های مقام معظم رهبری مطابقت دارد؟

وضعیت صداوسیما با توصیه های مقام معظم رهبری مطابقت دارد؟