مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 09:462018-11-27بين الملل

رای الیوم: وعده سید حسن نصرالله در آستانه تحقق است


رای الیوم نوشت، اسراییل در مرحله آتی در سه جبهه پر التهاب محاصره می شود؛ اول در شمال فلسطین اشغالی (با حزب الله)، دوم در جنوب (با گروه های مقاومت غزه) و سوم در شرق با رهبری مشترک سوریه و حزب الله.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم روز دوشنبه (26 نوامبر) نوشت، گزارش های صهیونیستی حاکی از تصمیم راهبردی سید حسن نصرالله درباره گشودن جبهه جولان پس از یکسره شدن سرنوشت ادلب است.

و سوال کرد این گزارش ها چقدر دقیق است؟ آیا رأی منفی آمریکا به محکومیت اشغالگری اسراییل بر بلندی های جولان و حمایت از حفاری نفت در این منطقه این فرآیند را شتاب می بخشد؟ .

در مقدمه این یادداشت آمده است: این روزها اسراییلی ها بیشتر از این هراس دارند که جبهه جولان مشتعل شود و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله آن را به جبهه ای موازی جبهه جنوب لبنان در شمال سرزمین های اشغالی و جبهه نوار غزه در جنوب مبدل کند.

رای الیوم آورده است: در چند روز گذشته، مطبوعات اسراییلی گزارش های متعددی منتشر کرده اند که می گوید سید حسن نصرالله با حمایت و  تشویق ایرانی ها تصمیمی استراتژیک برای گشودن جبهه جولان اتخاذ کرده است، بویژه پس از آنکه دو ماه پیش، گروه های مخالف سوریه از جنوب سوریه اخراج شدند و این منطقه کامل تحت حاکمیت دولت سوریه بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای الیوم: وعده سید حسن نصرالله در آستانه تحقق است

رای الیوم: وعده سید حسن نصرالله در آستانه تحقق است