مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 09:452018-11-22بين الملل

جاذبه ای به نام ارواح محبوس در «آلکاتراز»


زندان های زیادی در مناطق مختلف جهان برای مجرمان ساخته می شود اما تعداد کمی از آن ها به موزه و جاذبه توریستی برای گردشگران خارجی و داخلی تبدیل خواهد شده است؛ - زندان آلکاتراز از جمله زندان هایی است که به مخوف ترین و ترسناک ترین مکان برای مجرمان شهرت یافته است و امروزه به یکی از مقاصد ترسناک گردشگری جهان مبدل شده است چراکه به گفته شاهدان هنوز هم ارواح زندانیان کشته شده در آن زندان نظاره گر بازدیدکنندگان هستند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه خراسان، زندان آلکاتراز در جزیره ای کوچکِ خلیج سانفرانسیسکو که اولین بار توسط فردی به نام خوان دی آیالا کشف شد؛ بنا شده است.

جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز جزو امن ترین زندان ها در جهان به شمار می رفت.

این جزیره با نظارت آژانس پارک های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار گرفته است.

تاریخ از زندان آلکاتراز چه می داند؟ آلکاتراز در سال 1850 به عنوان تاسیسات نظامی بنا شد و پس از آن تا سال 1933 به عنوان یک زندان نظامی کاربری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه ای به نام ارواح محبوس در «آلکاتراز»

جاذبه ای به نام ارواح محبوس در «آلکاتراز»