مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 13:252018-11-18بين الملل

اپک بدون بیانیه پایانی / شیلی میزبان نشست 2019


در حالی که اجلاس اخیر سازمان همکاری اقتصادی آسیا – اقیانوسیه (اپک) تحت الشعاع اختلافات میان چین و آمریکا در پاپوا گینه نو در حال برگزاری است، - در حالی که اجلاس اخیر سازمان همکاری اقتصادی آسیا – اقیانوسیه (اپک) تحت الشعاع اختلافات میان چین و آمریکا در پاپوا گینه نو در حال برگزاری است، یک مقام چینی امروز (یکشنبه) گفت: رهبران اپک بیانیه پایانی معمول این اجلاس منطقه ای را منتشر نکرده و به جایش بیانیه رییس منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز به گفته ژانگ شائوگانگ، مدیرکل امور بین الملل وزارت بازرگانی چین برای اجلاس اپک پاپوا گینه نو باید یک بیانیه رییس به جای بیانیه پایانی منتشر کند.

این در حالی است که ریمبینک پاتو، وزیر خارجه پاپوآ گینه نو به رویترز گفت که دیدگاه های متعارض در قبال منطقه کار را برای صدور بیانیه پایانی این اجلاس دشوار ساخته و آمریکا و چین از بلند پروازی های ناسازگار خود برای منطقه سخن گفته اند.

در عین حال خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منبعی مدعی شده شرکت کنندگان اجلاس اپک در شهر پورت مورسبی پایتخت پاپوآ گینه نو بیانیه نهایی را مورد پذیرش قرار داده اند که شامل برخی بندهای مناقشه برانگیز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپک بدون بیانیه پایانی / شیلی میزبان نشست 2019

اپک بدون بیانیه پایانی / شیلی میزبان نشست 2019