مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 11:452018-11-17بين الملل

خط و نشان آمریکا برای چین و پاسخ پکن


رییس جمهور چین و معاون رییس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی های امروز (شنبه) خود در نشست همکاری اقتصادی آسیا – پاسیفیک (اپک) سخنان طعنه آمیزی را رد و بدل کرده و از آنجایی که تنش های تجاری و دیگر تنش ها بین این دو کشور شدت یافته دیدگاه های رقابتی .

- رییس جمهور چین و معاون رییس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی های امروز (شنبه) خود در نشست همکاری اقتصادی آسیا – پاسیفیک (اپک) سخنان طعنه آمیزی را رد و بدل کرده و از آنجایی که تنش های تجاری و دیگر تنش ها بین این دو کشور شدت یافته دیدگاه های رقابتی را برای رهبری جهانی مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی خود گفت: هیچ وقفه و توقفی در سیاست دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای مبارزه با سیاست موازنه اقتصادی و سرقت مالکیت معنوی توسط چین که جنگ تعرفه ها میان دو قدرت جهانی را موجب شد، وجود ندارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارش خود اعلام کرد: آمریکا تعرفه های بیشتری را بر کالاهای چینی به ارزش 250 میلیارد دلار اعمال کرده است.

مایک پنس بار دیگر تهدیدهای دولت ترامپ برای دو برابر کردن این اقدامات تنبیهی را بازگو کرد.

پنس ضمن متهم کردن پکن به سرقت مالکیت معنوی و اعمال سوبسیدهای بی سابقه برای کسب و کارهای دولتی و موانع متعدد و بسیار بر سر راه شرکت های خارجی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان آمریکا برای چین و پاسخ پکن

خط و نشان آمریکا برای چین و پاسخ پکن