مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 12:002018-11-14بين الملل

سفر شینزو آبه و مایک پنس به استرالیا


امنیت منطقه ای و تقویت روابط با ژاپن و آمریکا از اولویت های برنامه اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا بوده و در همین راستا قرار است در کنار نشست اپک با مقامات ارشد ژاپن و آمریکا همزمان با افزایش نگرانی ها درباره نفوذ چین در منطقه آسیا پاسفیک دیدار و گفت وگو کند.

- نخست وزیر استرالیا امنیت منطقه ای و تقویت روابط با ژاپن و آمریکا از اولویت های برنامه اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا بوده و در همین راستا قرار است در کنار نشست اپک با مقامات ارشد ژاپن و آمریکا همزمان با افزایش نگرانی ها درباره نفوذ چین در منطقه آسیا پاسفیک دیدار و گفت وگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا قرار است روز جمعه با شینزو آبه، همتای ژاپنی اش دیدار و گفت وگو کند.

آبه پس از شرکت در نشست آسه آن در سنگاپور و پیش از نشست رهبران اپک در پاپوآ گینه نو که قرار است در چند روز آینده برگزار شود، به شهر داروین سفر کرده است.

آبه اولین رهبر ژاپنی است که به داروین، شهری که در حین جنگ جهانی دوم توسط نیروهای ژاپنی مورد بمباران قرار گرفت، سفر می کند.

همچنین نخست وزیر استرالیا با مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در حاشیه نشست اپک در پورت مورسبی پاپوآ گینه نو، دیدار و گفت وگو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر شینزو آبه و مایک پنس به استرالیا

سفر شینزو آبه و مایک پنس به استرالیا