مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 12:402018-11-12سياسي

دفتر منطقه ای اجلاس جهانی گردشگری در همدان راه اندازی شود


استاندار همدان با بیان درخواست راه اندازی دفتر منطقه ای اجلاس جهانی گردشگری در همدان گفت: از دبیرکل سازمان جهانی گردشگری تقاضامندم موافقت خود را با استقرار دفتر منطقه ای سازمان در ایران اعلام و با حضور خود این دفتر را افتتاح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدناصر نیک بخت دوشنبه 21 آبان در آیین افتتاح چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO در همدان، با ابرازخرسندی از برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان، اظهار کرد: در سال 2018، همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخاب شده است و امروز هم خوشبختانه میزبان چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در کشور ایران و شهر تاریخی و فرهنگی همدان هستیم.

وی به صورت ویژه از دکتر زوراب، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به خاطر حضور در همدان قدردانی کرد و افزود: گویا معمولا ایشان در اجلاس های وابسته گردشگری در کشورها کمتر حضور پیدا می کند و این افتخار را به ایران و همدان بزرگ داد که جای قدردانی دارد.

این حضور در شرایطی که ملت ایران از گردشگری به دنبال ارتقاء ارتباطات و ارسال پیام صلح و دوستی به مردم دنیاست، بسیار ارزشمند است.

استاندار همدان با بیان اینکه حضور همدان در سازمان جهانی گردشگری با سه عضو به خوبی حکایت از جایگاه همدان در صنعت گردشگری دارد، خاطرنشان کرد: همدان استانی تاریخی و موثر در تاریخ و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر منطقه ای اجلاس جهانی گردشگری در همدان راه اندازی شود

دفتر منطقه ای اجلاس جهانی گردشگری در همدان راه اندازی شود