مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 17:062018-11-10دانش

دانشگاه ایلام برای ساخت سالن وزنه برداری به نام «علی هاشمی» اعلام آمادگی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قهرمانی علی هاشمی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2018 موجب از خوشحالی مردم ایلام شد و در پی این موفقیت، - دانشگاه ایلام برای ساخت سالن وزنه برداری به نام علی هاشمی اعلام آمادگی کرد رییس دانشگاه ایلام برای کمک به ساخت سالن وزنه برداری و نامگذاری آن به نام علی هاشمی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قهرمانی علی هاشمی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2018 موجب از خوشحالی مردم ایلام شد و در پی این موفقیت، محمد علی اکبری، رییس دانشگاه ایلام برای کمک به ساخت سالن وزنه برداری و نامگذاری آن به نام علی هاشمی اعلام آمادگی کرد.

وی حاضر به نام بردن از فرد خاصی برای شرکت در این چالش نشد، اما در عین حال تمام مدیران دستگاه های اجرایی، خیرین، بازاریان، اساتید، دانشگاه و تمام علاقمندان به توسعه ورزش وزنه برداری را به کمک به ساخت باشگاه وزنه برداری دعوت کرد.

قهرمان دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری نیز جهان گفت: حس خیلی خوبی دارم که برای دومین مرتبه قهرمان جهان شدم و می خواهم در بازی های المپیک 2020 نیز به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنم.

علی هاشمی پس از کسب مدال طلای دسته 102 کیلوگرم قهرمانی جهان بیان کرد: موفق شدم دوباره قهرمانی مسابقات جهانی را تکرار کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ایلام برای ساخت سالن وزنه برداری به نام «علی هاشمی» اعلام آمادگی کرد

دانشگاه ایلام برای ساخت سالن وزنه برداری به نام «علی هاشمی» اعلام آمادگی کرد