مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 11:552018-11-05بين الملل

ترامپ برزیل هم با رسانه ها سر جنگ دارد


ژایر بولسونارو رییس جمهور راست گرای منتخب جدید برزیل اخیرا روزانه در صحبت هایش رسانه های این کشور را مورد حمله قرار داده و متعهد شده که به هنگام ریاست جمهوری اش با آن ها برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بولسونارو که سابقا نظامی ارتش برزیل بوده و در دوره ریاست جمهوری بودجه مربوط به بازاریابی بخش دولتی زیر نظر او قرار خواهد گرفت، تهدید کرده که با گروه های رسانه ای مخالف خود از طریق کاستن از میزان خرید آگهی برخورد خواهد کرد و به بنیه مالی مطبوعات آزاد برزیل ضربه وارد خواهد کرد.

بولسونارو در طول کمپین انتخاباتی از رسانه های جریان اصلی برزیل با لفظ اخبار دروغ - همان چیزی که ترامپ درباره رسانه های آمریکا به کار می برد - یاد کرد.

این صحبت های او گاها انگیزه هایی را برای حامیانش فراهم می کرد تا خبرنگاران را مورد تهدید و حمله قرار دهند.

بولسونارو اخیرا در مصاحبه ای تلویزیونی در پاسخ به اینکه آیا به آزادی مطبوعات از جمله بزرگ ترین روزنامه کثیرالانتشار برزیل یعنی فولها دسائوپائولو احترام خواهد گذاشت، گفت: این روزنامه کارش تمام است.

تا جایی که کار من به اگهی های دولتی مربوط می شود مطبوعاتی که اینطور عمل می کنند و بیشرمانه دروغ می گویند، دیگر هیچ حمایتی از دولت فدرال دریافت نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برزیل هم با رسانه ها سر جنگ دارد

ترامپ برزیل هم با رسانه ها سر جنگ دارد