مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 10:352018-11-04دانش

تنها دانشگاه جامعی که پردیس مرکزی ندارد!


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه متاسفانه دانشگاه ما تنها دانشگاهی است که پردیس مرکزی ندارد، عنوان کرد: یکی از اولویتهای دانشگاه ایجاد پردیس مرکزی و فروش دانشکده های پراکنده در جهت ایجاد پردیس مرکزی است.

- دکتر سید امیرحسین ضیایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دانشگاه در راستای تجمیع دانشکده های پراکنده در یک پردیس جامع و متمرکز، اظهار کرد: برنامه دانشگاه تجمیع فیزیکی کلیه دانشکده های پراکنده دانشگاه در یک پردیس جامع است.

در این راستا ابتدا موضوع زمین سوهانک برای انتقال ساختمانهای دانشگاه مطرح بود که اگرچه تا حد زیادی جلو رفته و تقریبا نهایی شده بود ولی متاسفانه با ورود دانشگاه آزاد، این مساله منتفی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس طرح تجمیع، تمام دانشکده ها به جز دندانپزشکی، داروسازی و پزشکی به پردیس شماره 2 دانشگاه منتقل خواهند شد، عنوان کرد: پردیس شماره یک دانشگاه همین ساختمان های فعلی دانشگاه در منطقه ولنجک است که هیچ وقت تخلیه نخواهد شد.

دکتر ضیایی در پایان با بیان اینکه با منتفی شدن انتقال دانشگاه به سوهانک، دانشگاه به فکر استفاده از فضاهای اطراف پردیس شماره یک افتاد که در این رابطه در حال مذاکره با جهاد کشاورزی است، ادامه داد: یک زمین 12 هزار متری نیز در کنار پردیس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دانشگاه جامعی که پردیس مرکزی ندارد!

تنها دانشگاه جامعی که پردیس مرکزی ندارد!