مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 13:012018-11-03اقتصادي

مدیرعامل پتروشیمی قائدبصیر: مشکلی با تسویه ارزی بهای خوراک نداریم


در حال حاضر ارز حاصل از فروش محصولات خود را در سامانه نیما می فروشیم و اگر شرایط ارزی به گونه ای تغییر یابد که تمامی مجتمع های پتروشیمی می بایست از آن تبعیت کنند مطیع روش های جدید خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بورس خبرگزاری فارس ، فرزادی مدیر عامل پتروشیمی قائد بصیر امروز در فرابورس و در جمع خبرنگاران با اشاره معارفه سهام این شرکت و آخرین وضعیت بنیادی آن در آستانه عرضه اولیه گفت: این شرکت به عنوان تنها تولید کننده ABS در بخش خصوصی کشور طی سال 1376 تاسیس و در سال 1381 واحدهای SAN و ABS آن راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه 25 درصد از مواد اولیه مصرفی این شرکت از طریق واردات تامین می شود از تمهیدات اندیشیده شده برای تامین مواد مصرفی و امکان تداوم صادرات محصولات تولیدی این ناشر سخن گفت و افزود: با توجه به نوع خوراک مصرفی پتروشیمی قائد بصیر تغییر فرمول نرخ خوراک گاز و یا سوخت مصرفی پتروشیمی ها تاثیری بر سودآوری این شرکت نخواهد داشت.

وی در برابر پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در صورت تعیین ارز به عنوان مبنای محاسبه فروش خوراک این ناشر حاضر به تسویه حساب ارزی با دولت است پاسخ داد: در حال حاضر ارز حاصل از فروش محصولات خود را در سامانه نیما می فروشیم و اگر شرایط ارزی به گونه ای تغییر یابد که تمامی مجتمع های پتروشیمی از آن می بایست تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پتروشیمی قائدبصیر: مشکلی با تسویه ارزی بهای خوراک نداریم

مدیرعامل پتروشیمی قائدبصیر: مشکلی با تسویه ارزی بهای خوراک نداریم