مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 12:052018-11-03فرهنگي

«درساژ» میهمان جشنواره «جنایت و مکافات»


فیلم «درساژ» به کارگردانی پوپا بادکوبه یکی از هشت فیلم بخش رقابتی آثار بلند سینمایی در جشنواره فیلم «جنایت و مکافات» در کشور ترکیه خواهد بود.

- فیلم درساژ به کارگردانی پوپا بادکوبه یکی از هشت فیلم بخش رقابتی آثار بلند سینمایی در جشنواره فیلم جنایت و مکافات در کشور ترکیه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درساژ نخستین ساخته پویا بادکوبه در هشتمین جشنواره بین المللی جنایت و مکافات که از تاریخ 9 تا 16 نوامبر (18 الی 25 آبان) در استانبول ترکیه برگزار می شود به روی پرده می رود و پویا بادکوبه کارگردان و نگار مقدم بازیگر نقش گلسا نیز در این رویداد حضور خواهند یافت.

این فیلم سینمایی در جشنواره جنایت و مکافات برای دریافت جایزه اصلی Golden scale با فیلم هایی از کشورهای انگلستان، روسیه، ایتالیا، رومانی، کرواسی و فرانسه به رقابت می پردازد.

جشنواره جنایت و مکافات هر سال از منظر علوم و هنر سینما به طرح موضوعات مهم اجتماعی می پردازد.

موضوع منتخب هشتمین دوره برگزاری این جشنواره، عدالت است.

درساژ به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری که پیش از این در جشنواره جهانی فجر، برلین 2018 ،گرانادا ،سیدنی استرالیا ،شانگهای ،ملبورن، افق های نو لهستان، ساخالین، ونکوور، کپنهاگ ،پیونگ یانگ، فیلم های عرب و جهان اسلام آلمان و ملاقات با جنون تورنتو به نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درساژ» میهمان جشنواره «جنایت و مکافات»

«درساژ» میهمان جشنواره «جنایت و مکافات»