مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 19:062018-10-29بين الملل

در آستانه اربعین حسینی (ع) صورت گرفت؛ ورود یک میلیون و هشتصد زائر خارجی به عراق


اداره گذرگاه های عراق از ورود بیش از یک میلیون و هشتصد هزار زائر خارجی به عراق تا امروز از طریق گذرگاه های مرزی مختلف این کشور خبر داد.

- در آستانه اربعین حسینی (ع) صورت گرفت؛ ورود یک میلیون و هشتصد زائر خارجی به عراق اداره گذرگاه های عراق از ورود بیش از یک میلیون و هشتصد هزار زائر خارجی به عراق تا امروز از طریق گذرگاه های مرزی مختلف این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره گذرگاه های مرزی امروز دوشنبه اعلام کرد که بیش از یک میلیون و هشتصد هزار زائر خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد عراق شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالسومریه نیوز، کاظم العقابی مدیر اداره گذرگاه ها امروز دوشنبه در یک نشست خبری گفت که یاداشت تفاهم بین عراق و ایران به منظور تسهیل حرکت زائران از سوی وزرای دو کشور امضا شد.

العقابی تاکید که تا روز دوشنبه بیش از یک میلیون و هشتصد هزار خارجی برای شرکت در مراسم حسینی وارد عراق شده اند.

یک میلیون زائر از گذرگاه زرباطیه، 450 هزار نفر از شلمچه، 220 هزار نفر از گذرگاه الشیب و بقیه نیز از دیگر گذرگاه ها وارد این کشور شده اند.

وی افزود: قیمت ویزای ورود به عراق 40 دلار است و ورود زائران خارجی به عراق طی این مدت، حدود 80 میلیون دلار ارز وارد این کشور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه اربعین حسینی (ع) صورت گرفت؛ ورود یک میلیون و هشتصد زائر خارجی به عراق

در آستانه اربعین حسینی (ع) صورت گرفت؛ ورود یک میلیون و هشتصد زائر خارجی به عراق