مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 11:562018-10-24اقتصادي

تلفیقی از برنامه های وزاری پیشنهادی گره گشای بنگاه های مشکل دار اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، کریم یاوری، مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به برنامه های وزرای پیشنهادی برای وزارت کار و وزارت صنعت، - مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار اظهار امیدواری کرد: تلفیقی از برنامه های وزرای پیشنهادی کار و صنعت درنهایت بتواند به رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، کریم یاوری، مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به برنامه های وزرای پیشنهادی برای وزارت کار و وزارت صنعت، گفت: به نظر می رسد تلفیق برنامه های آقای شریعتمداری و آقای بهرامی می تواند در نهایت به رفع مشکلات اقتصادی بنگاه های مشکل دار کمک کند.

وی با اشاره به نگاه دو وزیر معرفی شده برای رونق تولید و همچنین صیانت از مشاغل موجود اظهار امیدواری کرد که در صورت تحقق این برنامه ها تا حدود زیادی مشکلات اقتصادی این بنگاه ها رفع شود.

به گفته مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار تا پایان خرداد 97، 1351 بنگاه مشکل دار در سطح کشور شناسایی شدند که مشکلاتی نظیر کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، بدهی معوق، مطالبات از دستگا ه ها دولتی، اختلاف بین سهامداران، بالا بودن هزینه های تولید، انباشت محصول و در بعضی بنگا ه های اقتصادی سوء مدیریت بیشترین مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیقی از برنامه های وزاری پیشنهادی گره گشای بنگاه های مشکل دار اقتصادی

تلفیقی از برنامه های وزاری پیشنهادی گره گشای بنگاه های مشکل دار اقتصادی