مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 07:452018-10-13پزشكي

فعالیت بیش از 25 درصد دانشجویان علوم پزشکی در رشته های مختلف ورزشی


رییس اداره تربیت بدنی دانشجویان وزارت بهداشت؛ از فعالیت ورزشی بیش از 25 درصد دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رشته های ورزشی مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مقدم منش در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی ساری،ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این دانشگاه از نظر فعالیت های ورزشی دانشجویان و همچنین فضای اماکن ورزشی استاندارد یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است که البته دانشجویان این دانشگاه از المپیادهای ورزشی بسیار استقبال می کنند و هر ساله شرکت کننده های زیادی را به مسابقات اعزام می کنند.

وی افزود: مجموعه ورزشی چند منظوره دانشگاه علوم پزشکی ساری که امروز افتتاح شد رکورد مدت زمان ساخت یک سالن ورزشی را در کشور زده است چراکه این مجموعه در مدت 10 ماه احداث و تجهیز شد و به بهره برداری رسید.

این مجموعه ورزشی با توجه به نور، کف پوش و سازه سالن از کیفیت بسیار خوب و استانداردی برخوردار است که جز یکی از بهترین سالن های ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور محسوب می شود.

رییس اداره تربیت بدنی دانشجویان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: بیش از 25 درصد دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رشته های ورزشی مختلف فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 25 درصد دانشجویان علوم پزشکی در رشته های مختلف ورزشی

فعالیت بیش از 25 درصد دانشجویان علوم پزشکی در رشته های مختلف ورزشی