مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 14:302018-10-07اجتماعي

ابرماراتن بین المللی در ایستگاه پایانی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: سومین ابرماراتن بین المللی راه ابریشم ایران پس از هفت روز در محل کاروانسرای زوار بخش شهداد به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا فرخی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین ابرماراتن بین المللی راه ابریشم ایران با حضور 35 دونده از شش کشور جهان از تاریخ 9 مهرماه از محل اکوکمپ گردشگری هواپیمایی ماهان واقع در روستای ملک آباد بخش شهداد آغاز شد و پس از گذشت هفت روز در تاریخ 15 مهرماه سال جاری در محل کاروانسرای زوار اندوهجرد این بخش پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه دراولین روز برگزاری سومین ابرماراتن بین المللی راه ابریشم ایران، دوندگان یک مسیر 40 کیلومتری را دویدند، افزود: این مسیر از محل اکوکمپ گردشگری هواپیمایی ماهان شروع شد و تا دره دلفین ها واقع در بیان لوت ادامه داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر اینکه دوندگان در دومین روز این ابرماراتن، 38 کیلومتر از دره دلفین ها تا گندم بریان و رودشور را دویدند وشب را در گندم بریان سپری کردند، گفت: تمامی دوندگان در سومین روز مسابقه یک مسیر 42 کیلومتری از گندم بریان تا کاروانسرای حوض نادر در منطقه کلوت ها را دویدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرماراتن بین المللی در ایستگاه پایانی

ابرماراتن بین المللی در ایستگاه پایانی