مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 10:512018-10-07سياسي

ماجرای فارسی وان2 و رویای عربستانی ها برای نابودی العالم و پرس تی وی!


عربستان تمام تلاش خود را به کار بسته شبکه فارسی اینترنشنال را با سیاست فارسی وان پرورش دهد و از دل آن فارسی وان دومی خلق کند.

- ماجرای فارسی وان2 و رویای عربستانی ها برای نابودی العالم و پرس تی وی! عربستان تمام تلاش خود را به کار بسته شبکه فارسی اینترنشنال را با سیاست فارسی وان پرورش دهد و از دل آن فارسی وان دومی خلق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمله ترویستی اهواز سی ویکم شهریورماه اتفاق جدیدی را شروع کرد که مسببانش در رسانه ها می کوشیدند تا همه تقصیر را به گردن نظام جمهوری اسلامی بیندازند و خودشان را مبرا از هر جنایت انسانی می دانستند.

اما طولی نکشید گاردین پشت پرده سرّی از خلق شبکه ای ضدایرانی در اینترنشنال افشا کرد و همه این ها از جایی شروع شد که شبکه جدید ضدایرانی اینترنشنال با سخنگوی یک گروه افراطی جدایی طلب(الاحوازیه) که از حمله تروریستی به شهر اهواز تمجید کرد.

همین عامل باعث شد تا بازار افشاگری رونق پیدا کند و معلوم شود پای دلارهای عربستانی دوباره در میان است.

چرا که در کنار رسانه هایی مثل العربیه و روزنامه بریتانیایی ایندپندنت و حتی کمک های پراکنده به فارسی وان، من و تو و حتی بی بی سی، حالا دست به خلق فارسی وان دیگری با نگاه کاملاً نمایشی(فیلم، سریال) زده و بودجه ای 250 میلیون دلاری در اختیار شبکه تلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فارسی وان2 و رویای عربستانی ها برای نابودی العالم و پرس تی وی!

ماجرای فارسی وان2 و رویای عربستانی ها برای نابودی العالم و پرس تی وی!