مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 13:582018-09-24اقتصادي

بهره گیری صحیح از ظرفیت سواحل گیلان موجب شتاب توسعه اقتصادی می شود


مسئول بازرسی طرح های سلامت دریا در وزارت کشور گفت: بهره گیری صحیح از ظرفیت بکر و خدادادی سواحل گیلان علاوه بر امتیاز بزرگ برای استان می تواند به افزایش اقبال عمومی مردم به این استان بیشتر کند و به روند توسعه اقتصادی این استان شتاب بیشتری خواهد بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، جواد صبور صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رودسر اظهار کرد: ارزیابی های ما در بررسی از فعالیت طرح های سلامت به منزله راستی آزمایی و مچ گیری نیست.

مسئول بازرسی طرح های سلامت دریا در وزارت کشور با اشاره به اینکه ارزیابی ها و بررسی ها مؤید آن است که دستگاه های متولی در طرح های سلامت دریا بیشترین دقت و تلاش را به منظور بهبود طرح های سالم سازی دریا دارند افزود: این بازدیدها در راستای ایراد گرفتن از دستگاه ها نیست بلکه در حقیقت ما آیینه و زبان گویای شما هستیم و تلاش می کنیم کمی ها و کاستی ها را به مسئولان بالادستی انتقال دهیم.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی افزود: جبهه اقتصادی کشور امروز در نقطه مقابل تهاجم روانی و اقتصادی دشمن قرار دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

به گفته وی، کشور ترکیه بعد از تحریم آمریکا اقدامات وسیعی در حوزه گردشگری انجام داد و در این زمینه بهتر از کشور ایران عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری صحیح از ظرفیت سواحل گیلان موجب شتاب توسعه اقتصادی می شود

بهره گیری صحیح از ظرفیت سواحل گیلان موجب شتاب توسعه اقتصادی می شود