مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 12:272018-09-24سياسي

جنگ تبلیغاتی مهمتر از جنگ اقتصادی است/ خون شهیدان ضامن بقای جمهوری اسلامی


رییس سازمان اوقاف مبنای جمهوری اسلامی را خون شهیدان دانست و گفت: امروز مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن مهم تر از جنگ اقتصادی است و هدف دشمن ایجاد یأس و راضایتی در بین مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف در جمع کارکنان این سازمان درباره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به دلیل اینکه صدام نمی فهمید اصل و اساس انقلاب اسلامی خدا، قرآن و اهل بیت (ع) است وعده فتح کشور در یک هفته را داد که هشت سال طول کشید که پس از پایان این مدت هم شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ نابرابر در برابر دشمنان را پشت سر گذاشته ایم، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران 40 سال پیش یک نهال تازه بود اما پس از چهار دهه به کمال رسیده است.

رییس سازمان اوقاف با بیان اینکه آمریکایی ها پس از 40 سال هنوز هم رجزخوانی می کنند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی امتحان شان را خوب پس داده اند و این مسئولان کشور هستند که باید با توجه به سخنان رهبر انقلاب خوب کار کنند.

حجت الاسلام محمدی مبنای جمهوری اسلامی را خون شهیدان عنوان کرد و افزود: همه ما باید به درستی به وظایفمان عمل کنیم و نیتمان رضایت خدا و اهل بیت (ع) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تبلیغاتی مهمتر از جنگ اقتصادی است/ خون شهیدان ضامن بقای جمهوری اسلامی

جنگ تبلیغاتی مهمتر از جنگ اقتصادی است/ خون شهیدان ضامن بقای جمهوری اسلامی