مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 12:152018-09-16سياسي

ویژه برنامه های شهرداری برای محرم، دفاع مقدس و اربعین


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های محرم، دفاع مقدس و اربعین را که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر گرفته شده تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید اوحدی در نشست خبری ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: محرم امسال با دو موضوع هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقارن دارد که حال و هوای دیگری برای محرم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصمیم دارد ستاد ویژه ای را برای برنامه ریزی و برگزاری مراسم محرم، هفته دفاع مقدس و اربعین با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را داشته باشد.

بنابراین برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به سه دسته فراگیر، شاخص، محلی منطقه ای تقسیم می شود که برنامه فراگیر در سطح ملی و برنامه شاخص هم به شکل منطقه ای است.

همچنین دسته سوم برنامه ها نیز محلی و منطقه ای است که در مراکز در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت عموم برگزار می شود.

اوحدی بااشاره به پیش بینی برگزاری 17 برنامه فراگیر ، 12 برنامه شاخص منطقه ای و بیش از 70 برنامه محلی منطقه ای گفت: در 17 برنامه فراگیر یک منطقه مسئول شده و کارگروهی تشکیل می دهد که برنامه های آن نیز تدوین و ابلاغ شده و در همه مناطق برنامه ها قابل اجرا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شهرداری برای محرم، دفاع مقدس و اربعین

ویژه برنامه های شهرداری برای محرم، دفاع مقدس و اربعین