مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 20:312018-09-10سياسي

کوله پشتی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران با توجه به فرا رسیدن فصل خرید کیف دانش آموزان گفت: والدین هنگام انتخاب کوله پشتی برای فرزندانشان باید علاوه بر زیبایی استاندارد هایی را هم درنظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، پرهام پارسانژاد عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران درباره نکاتی که والدین برای خرید کیف دانش آموزان باید به آن ها توجه کنند، اظهار کرد: کیف دانش آموزان باید به صورت کوله پشتی بوده و 2 بند داشته باشد؛ قرارگرفتن 2 بند کوله پشتی روی شانه ها وزن کیف را به صورت مساوی بر 2 طرف بدن تقسیم و این قرینگی در اعمال نیروی وزن به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرگزاری دانشجو، کوله پشتی از وارد شدن آسیب به ستون فقرات، شانه و مچ دست دانش آموز جلوگیری می کند.

وزن کوله پشتی چقدر باید باشد؟ وی درباره مناسب ترین وزن کوله پشتی بیان کرد: وزن کیف و محتویات درون آن باید بین 12 تا 15 درصد وزن بدن باشد؛ سنگین بودن کوله پشتی بدن را به سمت عقب می کشاند، بنابراین دانش آموز برای جلوگیری از عقب رفتن بدن، به جلو خم می شود؛ این خم شدن به جلو در طولانی مدت افزایش قوس پشتی، ضعف عضلات پشت ستون فقرات، کوتاهی عضلات سینه ای و شکمی و بر هم خوردن توازن ماهیچه های جلو و پشت بدن را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوله پشتی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کوله پشتی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟