مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 14:352018-09-10سياسي

جای خالی بیان معارف اهل بیت (ع) در هیئات مذهبی پر شود


با توجه به تعدد بالای هیئات مذهبی، جای خالی تبیین و بیان معارف اهل بیت (ع) در این مجالس احساس می شود که باید در راستای آگاه سازی و بهره مندی مردم از این معارف کوشا بود .

- یک مرجع تقلید تشیع گفت: با توجه به تعدد بالای هیئات مذهبی، جای خالی تبیین و بیان معارف اهل بیت (ع) در این مجالس احساس می شود که باید در راستای آگاه سازی و بهره مندی مردم از این معارف کوشا بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آیت الله سیدمحمد حسینی زنجانی در مراسم تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، اظهار کرد: ماه محرم از جایگاه ویژه ای در اسلام برخوردار است، زیرا دربردارنده یک تاریخ مهم و درس آموز است که توسط امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای شان رقم خورده است .

وی به اهمیت و چرایی گریه و سوگواری برای سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و گفت: مومن اگر خواهان رفتن به پیشگاه پروردگار باری تعالی است باید در فکر وسیله باشد که در این جا وسیله به عمل صالح معنا شده است .

حسینی زنجانی اظهار کرد: وقتی عمل صالح وسیله حضور مومن شد، آیا انسان صالح نیز می تواند نقش این وسیله را ایفا کند؟ که پاسخ آن مثبت است، شخص مومن به واسطه عمل صالحش می تواند وسیله باشد که نمونه بارز آن وجود اهل بیت (ع) است که به پاس فداکاری و ایثارگری هایی که راه دین اسلام داشته اند، برای امت خود وسیله به شمار می رود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی بیان معارف اهل بیت (ع) در هیئات مذهبی پر شود

جای خالی بیان معارف اهل بیت (ع) در هیئات مذهبی پر شود