مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 12:052018-09-01اقتصادي

اضافه شدن مشاغل پردرآمد در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی/آغاز ثبت نام


دبیر شورای سیاست گذاری آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت های صنعتی و تجاری و فناوری از برگزاری دومین دوره این آزمون در آبان و آذرماه امسال خبر داد و گفت: - در این دوره شرکت کنندگان در 222 عنوان شغلی به رقابت می پردازند، ضمن آنکه با تفاهم نامه ای که با وزارت کار منعقد شده است، امکان معرفی برگزیدگان به شرکت های خارجی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین قمری در نشست خبری امروز با اشاره به اهمیت اشتغال برای افراد تحصیلکرده، افزود: این امر در سالیان اخیر اهمیت چندانی یافته است؛ چرا که با خیل عظیمی از بیکاران دانشگاهی مواجه شده ایم و نتوانستیم در چند سال اخیر به میزان قابل توجه از تحصیلکردگان دانشگاهی استفاده کنیم.

وی برگزاری آزمون های استخدام بخش خصوصی را از جمله راهکارهای رفع چالش بیکاری عنوان کرد و یادآور شد: اولین دوره این آزمون در سال گذشته برگزار شد که برگزاری بعد از بررسی چالش های اشتغال بوده است.

قمری با اشاره به جزییات برگزاری اولین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت های صنعتی – تجاری و فناوری اظهار کرد: فراخوان اولین دوره این آزمون از شهریور ماه آغاز شد که در طی آن 60 هزار نفر در 266 عنوان شغلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن مشاغل پردرآمد در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی/آغاز ثبت نام

اضافه شدن مشاغل پردرآمد در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی/آغاز ثبت نام