مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 10:112018-09-01اقتصادي

قرار نیست مثل بچه پولدارها زندگی کنیم/ در جنگ اقتصادی هستیم


اتفاق کنونی بازار ارز حاصل ناترازی صورتهای مالی بانکها و نقدینگی است و تا زمانی که فشار نقدینگی وجود دارد فشار بر حفظ دارایی افراد وجود خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی در همایش بانکداری اسلامی گفت: امیدوارم با اصلاح مقررات و ارتقای قانون بدون ربا بتوانیم سطح بالاتری از استانداردها را رعایت کنیم؛ عدم توجه به استانداردهای حاکمیت شرکتی از سوی سهامداران نیز رعایت شود؛ یعنی سهامداران در امور بانک دخالت کنند.

رییس کل بانک مرکزی افزود: اتفاق کنونی بازار ارز حاصل ناترازی صورتهای مالی بانکها و نقدینگی است و تا زمانی که فشار نقدینگی وجود دارد فشار بر حفظ دارایی افراد وجود خواهد داشت این در حالی است اگر ناهماهنگی و تصمیمات غیرکارشناسی را هم به آن اضافه کنیم مشکل دوچندان خواهد بود.

وی گفت: دولت امریکا اجازه نقل و انتقال پول را به ایران نمی دهد و ما برای اینکه در تله دولت امریکا نیفتیم مجبور به تغییر سیاست ارزی کشور شدیم این در حالی است که در این شرایط اجرای سیاست ارزی تک نرخی امکان پذیر نبود.

همتی با بیان اینکه جلوگیری از اتلاف منابع ارزی اولی ترین اولویت های بانک مرکزی است، گفت: ذخایر ارزی، ناموس بانک مرکزی است و اکنون امکانات ارزی بانک مرکزی را بیشتر خواهیم کرد پس سیاست ما این است که از مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست مثل بچه پولدارها زندگی کنیم/ در جنگ اقتصادی هستیم

قرار نیست مثل بچه پولدارها زندگی کنیم/ در جنگ اقتصادی هستیم